ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРИНЦИПІВ РОБОТИ ТА ВИКОРИСТАННЯ FPV-ДРОНІВ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Ключові слова: роторний дрон, дрони з фіксованим крилом, квадрокоптер, FPV-дрон.

Анотація

Безпілотні літальні апарати розвиваються дуже швидко та знаходять все більше застосування в різних сферах, зокрема в сільськогосподарському виробництві. FPV-дрони (first-person view) дозволяє оператору бачити зображення з камери дрона в реальному часі. Це робить їх дуже зручними для використання в таких завданнях, як моніторинг, обстеження та навчання. Підготовка майбутніх спеціалістів професійної освіти до роботи з FPV-дронами у сільськогосподарському виробництві є важливою задачею. Вона дозволяє майбутнім фахівцям оволодіти необхідними знаннями та навичками для ефективного використання цієї технології у своїй професійній діяльності. Вивчення принципів роботи та використання FPV- дронів у сільськогосподарському виробництві під час підготовки майбутніх спеціалістів професійної освіти має такі особливості: 1. Вивчення FPV-дронів має бути інтегровано в освітній процес таким чином, щоб воно було органічно пов’язане з іншими дисциплінами, зокрема з такими, як агрономія, технології рослинництва, технології тваринництва, інноваційні технологій в сільськогосподарському виробництві. 2. Вивчення FPV-дронів має містити значний практичний компонент. Майбутні фахівці повинні мати можливість самостійно керувати дронами та виконувати різні завдання у сільськогосподарському виробництві. Для ефективної підготовки майбутніх спеціалістів професійної освіти до роботи з FPV-дронами у сільськогосподарському виробництві необхідно підготувати педагогічні кадри, які мають необхідні знання та навички для викладання FPV-дронів у сільськогосподарському виробництві. Виконання цих завдань дозволить забезпечити майбутнім спеціалістам професійної освіти якісну підготовку до роботи з FPV-дронами у сільськогосподарському виробництві та допоможе їм успішно використовувати цю технологію у своїй професійній діяльності.

Посилання

1. Miller J. O., Adkins J. Types of drones for field crop production. University of Delaware : Fact sheets and publications. 2018. URL: https://www.udel.edu/
academics/colleges/canr/cooperative-extension/factsheets/typesof-drones-for-field-crop-production (дата звернення 24.01.2024 р.)
2. Yevhenii Marynchenko, Tetiana Serha, Tetyana Chumak, Anna Makogin, Vasyl Salabai. Psychological aspects of the landscape of modern organizational
and pedagogical conditions of training of specialists through the integration of education, science and production in Ukraine. AD ALTA-Journal of Interdisciplinary Research. 2023. Vol.13. Issue 1, Special Issue XXXIV. 2023, Рр. 207–216. URL: https://www.magnanimitas.cz/13-01-xxxiv
3. Маринченко Є. О., Толмачов В. С. Залучення здобувачів вищої освіти до проєктно-дослідницької діяльності у ЗВО. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2022. № 52 2022. С. 208 (Index Copernicus International).
Опубліковано
2023-12-21
Розділ
МЕЛІОРАЦІЯ, ЗЕМЛЕРОБСТВО, РОСЛИННИЦТВО